Tuesday, April 19, 2011

tuLun....tuLun.....heLp...hELp.....=(



sesape yg buleh tulun aku,.....please,help me.....uhuk..uhuk....dh puah godek2 design,setting kt blog ni...dh xtau nk bt cmne lg dh....aku cuba nk cun kan blog aku ni...tp geram+nyampah ngn blog aku ni...sesape yg tahu cmne nk hilangkan wording kt header tu,tolong gtau sat...ntah npe dia bleh kuar dua kali...----> Chinta Hati tu.....pasai apa dia kuar dua kali...xpham toi...hurm....

lg satu klu korang perasan, npe entri aku kuar dua kali gak...salah tang mana??aku xtau dh nk buat lagu mana...menciknyer.......=P xcun lagsung...mgkin aku kena tgk filem CUN lakonan maya karin dulu kot...bru dia nk menjadi...hurm......

PLEASE LAH SESAPE YG TAHU NK SETTLE KAN PROBLEM AKU TU,TOLONG AJAR SAT...sedih ni....uhuk...uhuk....almaklumlah,xterer lagi bab2 blog memblog ni.....huhu

0 comments:

Post a Comment

Tuesday, April 19, 2011

tuLun....tuLun.....heLp...hELp.....=(




sesape yg buleh tulun aku,.....please,help me.....uhuk..uhuk....dh puah godek2 design,setting kt blog ni...dh xtau nk bt cmne lg dh....aku cuba nk cun kan blog aku ni...tp geram+nyampah ngn blog aku ni...sesape yg tahu cmne nk hilangkan wording kt header tu,tolong gtau sat...ntah npe dia bleh kuar dua kali...----> Chinta Hati tu.....pasai apa dia kuar dua kali...xpham toi...hurm....

lg satu klu korang perasan, npe entri aku kuar dua kali gak...salah tang mana??aku xtau dh nk buat lagu mana...menciknyer.......=P xcun lagsung...mgkin aku kena tgk filem CUN lakonan maya karin dulu kot...bru dia nk menjadi...hurm......

PLEASE LAH SESAPE YG TAHU NK SETTLE KAN PROBLEM AKU TU,TOLONG AJAR SAT...sedih ni....uhuk...uhuk....almaklumlah,xterer lagi bab2 blog memblog ni.....huhu

0 comments on "tuLun....tuLun.....heLp...hELp.....=("

Post a Comment