Thursday, April 28, 2011

~Dh nAik bEncI~

I sesaje nk meluahkan rase ketidakpuasan hati terhadap negara Malaysia sekarang ni...cehh...mcm ayat buku plak...I bukannye ape,I dh naik menyampah ngn situasi Malaysia skrg ni..buat malu jer...ape yg I maksudkan sebenornye adalah pasal Video tuttt yg tgh pemes dan hangat diperkatakan skrg ni...bukan nk menyebelahi mane2 pihak...tp,I rase kurang sesuai cerita2 sedemikian ditayangkan di layar2 TV...eh,betul ke penggunaan bahasa tu??haha...


Berita skrg ni asyik dok ulang benda tu jer...udah2le tu..bukannye org dewasa je tgk TV..kanak2 pon tgk tv jgk...nanti dok terpengaruh plak,pastu blaja buat benda2 camtu...makin rosak dan lingkuplah akhlak bdk2 zmn skrg ni...betul x??klu sesape yg bersetuju sila buat tangan mcm saya..<------- ala2 Usop Wilcha....hehe....=P


ok...ok...serius balik....I dh naik meluat nk tgk berita skrg ni...ape kata cter psl benda tu,bior org2 yg berkenaan settle sendiri...xyah tunjuk kt berita tv...kot ye pon klu dh terdesak sgt nk siarkan berita psl benda tu,xyah tayang bab2 video tu...xsesuai lah...xsesuai utk tontonan umum even dorang dh sensored kn bhgn tutttt.....hurm....


ape la nk jadi ngn negara Malaysia pd mse dpan I pon xtahu...donia...donia....huh!!Anak I Chinta nnt,I nk ajar mengadap buku n men PS3 jerr..xyah tgk TV..rosak akhlak nnt...boleh cenggitu???haha....=P

2 comments:

Alida Ali said...

Sama la kebencian kita...better takyah tgk tv lg bagus...

kAy's said...

huhu....mmg dh mls tgk berita skrg...biarlah org ckp ketinggalan zmn pon....nyampah dh nk tgk berita...lyn maharaja lawak lg bagus....=P

Post a Comment

Thursday, April 28, 2011

~Dh nAik bEncI~


I sesaje nk meluahkan rase ketidakpuasan hati terhadap negara Malaysia sekarang ni...cehh...mcm ayat buku plak...I bukannye ape,I dh naik menyampah ngn situasi Malaysia skrg ni..buat malu jer...ape yg I maksudkan sebenornye adalah pasal Video tuttt yg tgh pemes dan hangat diperkatakan skrg ni...bukan nk menyebelahi mane2 pihak...tp,I rase kurang sesuai cerita2 sedemikian ditayangkan di layar2 TV...eh,betul ke penggunaan bahasa tu??haha...


Berita skrg ni asyik dok ulang benda tu jer...udah2le tu..bukannye org dewasa je tgk TV..kanak2 pon tgk tv jgk...nanti dok terpengaruh plak,pastu blaja buat benda2 camtu...makin rosak dan lingkuplah akhlak bdk2 zmn skrg ni...betul x??klu sesape yg bersetuju sila buat tangan mcm saya..<------- ala2 Usop Wilcha....hehe....=P


ok...ok...serius balik....I dh naik meluat nk tgk berita skrg ni...ape kata cter psl benda tu,bior org2 yg berkenaan settle sendiri...xyah tunjuk kt berita tv...kot ye pon klu dh terdesak sgt nk siarkan berita psl benda tu,xyah tayang bab2 video tu...xsesuai lah...xsesuai utk tontonan umum even dorang dh sensored kn bhgn tutttt.....hurm....


ape la nk jadi ngn negara Malaysia pd mse dpan I pon xtahu...donia...donia....huh!!Anak I Chinta nnt,I nk ajar mengadap buku n men PS3 jerr..xyah tgk TV..rosak akhlak nnt...boleh cenggitu???haha....=P

2 comments on "~Dh nAik bEncI~"

Alida Ali on April 28, 2011 at 8:17 PM said...

Sama la kebencian kita...better takyah tgk tv lg bagus...

kAy's on April 29, 2011 at 1:09 AM said...

huhu....mmg dh mls tgk berita skrg...biarlah org ckp ketinggalan zmn pon....nyampah dh nk tgk berita...lyn maharaja lawak lg bagus....=P

Post a Comment