Sunday, April 10, 2011

Alhamdulillah....rezeki...=)

korang ingat x yg aku cter sblm ni aku ngajar bdk2 kg tuisyen..? alhamdulillah sejak2 bkak tuisyen kt bebdk dlm kg ni,rezeki btmbah2...mule2 aku start tuisyen aritu cume ade 4 org je ank murid aku...tp skrg dh ade 11 org....=) selain tambah income,boleh jgk aku berkongsi ilmu dan turunkn ilmu ape yg ade kt bebdk kg ni...tlong org2 melayu bg btambah maju....dapat gak pahala...=) moga2 niat suci aku ni diberkati Allah swt...aminn....pasni aku ingat nk ngajar bebdk ngaji plak...insyaallah....(^^,)
antara kerja yg paling mulia kt dunia ni, adalah jd seorg cikgu sbb ilmu yg ditaburkn tu xkn berakhir smpai bila2 selagi diamalkan dan diperturunkn lg kpd org lain....semoga aku tergolong dlm golongan org2 yg terpilih tu...amin....=)

0 comments:

Post a Comment

Sunday, April 10, 2011

Alhamdulillah....rezeki...=)


korang ingat x yg aku cter sblm ni aku ngajar bdk2 kg tuisyen..? alhamdulillah sejak2 bkak tuisyen kt bebdk dlm kg ni,rezeki btmbah2...mule2 aku start tuisyen aritu cume ade 4 org je ank murid aku...tp skrg dh ade 11 org....=) selain tambah income,boleh jgk aku berkongsi ilmu dan turunkn ilmu ape yg ade kt bebdk kg ni...tlong org2 melayu bg btambah maju....dapat gak pahala...=) moga2 niat suci aku ni diberkati Allah swt...aminn....pasni aku ingat nk ngajar bebdk ngaji plak...insyaallah....(^^,)
antara kerja yg paling mulia kt dunia ni, adalah jd seorg cikgu sbb ilmu yg ditaburkn tu xkn berakhir smpai bila2 selagi diamalkan dan diperturunkn lg kpd org lain....semoga aku tergolong dlm golongan org2 yg terpilih tu...amin....=)

0 comments on "Alhamdulillah....rezeki...=)"

Post a Comment